Υπηρεσίες SEO, Digital Marketing & Social Media 

Facebook Twitter Gplus Pinterest E-mail RSS
formats

Βασικοί Όροι του Digital Marketing για Αρχάριους

digital marketingΤα τελευταία χρόνια πολλές επιχειρήσεις έχουν στρέψει την προσοχή τους στο ψηφιακό μάρκετινγκ και αυτό με τη σειρά του έχει αλλάξει κατά πολύ τον τρόπο που οι επιχειρήσεις διαφημίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Είτε αυτό πραγματοποιείται μέσω του διαδικτύου είτε μέσω smartphone, το ψηφιακό μάρκετινγκ διαφέρει σε πολλά σημεία από το παραδοσιακό. Διαφορές υπάρχουν κυρίως στα μέσα που χρησιμοποιούνται αλλά και στα εργαλεία για την προώθηση και την ανάλυση δεδομένων. Η διαφήμιση στον ψηφιακό κόσμο είναι πιο γρήγορη και αποτελεσματική εφόσον χρησιμοποιηθεί σωστά!


Όμως, για αρκετές επιχειρήσεις το digital marketing έχει κάποιες δυσκολίες και αυτό γιατί δε γνωρίζουν πως να χρησιμοποιήσουν σωστά τα εργαλεία, ενώ λέξεις όπως Adwords, keyword, remarketing και conversion τους είναι παντελώς άγνωστες.

Δεν είναι δύσκολο να κατανοήσουμε τους βασικούς όρους του digital marketing. Tο μόνο που χρειάζεται είναι λίγος χρόνος για να ρίξετε μια ματιά στους βασικούς όρους που χρησιμοποιούνται στο online marketing:

Όροι του Digital Marketing

* Analytics – Κάθε ιστοσελίδα πρέπει να έχει ένα σύστημα μέτρησης της επισκεψιμότητας. Η ανάλυση δεδομένων μπορεί να προέρχεται από τις επισκέψεις των χρηστών, τα email αλλά και τις διαφημιστικές καμπάνιες.
* CTA – Το Call To Action είναι μια σαφής οδηγία προς το κοινό για μία δράση όπως “Καλέστε τώρα για περισσότερες πληροφορίες” ή “Αγοράστε τώρα”.
* CTR (Click-Through Rate) – Το CTR δείχνει το ποσοστό των ατόμων που έχουν “κλικάρει” ένα σύνδεσμο. Είναι μία πολύ σημαντική μονάδα μέτρησης καθώς φανερώνει αν το digital marketing που εφαρμόζεται στην ιστοσελίδα ή στο email είναι αποτελεσματικό
* Conversion – Όταν ένας χρήστης πραγματοποιεί μια online αγορά, κάνει εγγραφή στο newsletter ή γίνετε μέλος στην ιστοσελίδα, τότε κάνει ένα conversion. Συνήθως οι marketers χρησιμοποιούν CTA για να ανεβάσουν το conversion rate των ιστοσελίδων.
* Filters – Τα filters περιορίζουν και τροποποιούν δεδομένα. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήστε εξαιρέσεις από συγκεκριμένες διευθύνσεις IP ή να βάλετε τις παραμέτρους που θέλετε για ένα συγκεκριμένο υποτομέα.
* Google Adwords – Ένα από τα πιο διαδεδομένα εργαλεία για online marketing είναι το Google Adwords. Είναι ένα πρόγραμμα που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν διαφημιστικές καμπάνιες χρησιμοποιώντας, κυρίως, λέξεις ή φράσεις της προτίμησής τους. Με αυτόν τον τρόπο στοχεύουν στο κοινό που επιθυμούν ενώ χρεώνονται μόνο όταν οι χρήστες “κλικάρουν” τη διαφήμισή τους.
* Impressions – Αυτός ο όρος χρησιμοποιείται για να δείξει πόσες φορές εμφανίζεται η διαφήμιση της επιχείρησης σε συγκεκριμένο κοινό. Ακόμη, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να μετρηθεί η επισκεψιμότητα στις ιστοσελίδες.
* Keyword – Πρόκειται για μία λέξη ή φράση που χρησιμοποιούν οι χρήστες για να βρουν αυτό που ψάχνουν στο διαδίκτυο.
* Organic Traffic – Η “κίνηση” που έχει μία ιστοσελίδα μέσω των μηχανών αναζήτησης ονομάζεται Organic Traffic. Οι επισκέψεις μπορεί να προέρχονται είτε από την Google είτε από το Yahoo, αλλά το πιο σημαντικό είναι πως το Organic Traffic είναι προτιμότερο από τις πληρωμένες διαφημίσεις.
* Remarketing – Ακόμη ένα βασικό στοιχείο είναι το Remarketing. Αυτή η τακτική επιτρέπει στους marketers να δημοσιεύουν διαφημίσεις έχοντας σαν βάση τις αναζητήσεις που έχουν κάνει ήδη οι καταναλωτές.
* ROI – Ο συγκεκριμένος όρος είναι πολύ αγαπητός στις επιχειρήσεις καθώς δηλώνει την απόδοση των επενδύσεων που έχουν κάνει στο διαδίκτυο. Αν για παράδειγμα μία επιχείρηση επενδύσει 100 ευρώ σε διαφήμιση περιμένει το αντίκρισμα να είναι μεγαλύτερο.
* SEO – To Search Engine Optimization βελτιώνει τις ιστοσελίδες των επιχειρήσεων ώστε να βρεθούν στις υψηλότερες θέσεις των μηχανών αναζήτησης με σκοπό τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.
* Segmentation – Με το segmentation οι digital marketers δημιουργούν υποσύνολα των καταναλωτών ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες τους. Αυτό τους βοηθάει ώστε να δημιουργήσουν πιο στοχευμένες διαφημιστικές καμπάνιες.
* Viral Marketing – Με το Viral Marketing οι επιχειρήσεις ενθαρρύνουν το κοινό τους να μοιράσουν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας τους σε άλλους, με σκοπό μεγαλύτερη προβολή. Το επιτυχημένο viral marketing έχει απλή λειτουργικότητα ώστε να γίνει εύκολα viral.

Το digital marketing έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και θεωρούμε πως όλοι όσοι λειτουργούν κάποια επιχείρηση θα πρέπει να γνωρίσουν άμεσα όλους τους βασικούς όρους καθώς το μέλλων είναι η ψηφιακή διαφήμηση! Stay tuned!

Written by Alexandros Stamoulis

Alexandros Stamoulis

Ο Αλέξανδρος Σταμούλης είναι επαγγελματίας σύμβουλος SEO και Digital Marketing. Σπούδασε Μαθηματικός στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και έκανε μεταπτυχιακό στο Digital Marketing στο Πανεπιστήμιο Pompeu Fabra της Ισπανίας.

Be Sociable, Share!
Home Internet marketing Βασικοί Όροι του Digital Marketing για Αρχάριους