Υπηρεσίες SEO, Digital Marketing & Social Media 

Facebook Twitter Gplus Pinterest E-mail RSS

- Θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις των προϊόντων ή υπηρεσιών;
- Είστε δυσαρεστημένοι από τη σελίδα της εταιρείας σας;
- Δεν γνωρίζετε που και πως να διαφημιστείτε στο ίντερνετ;
- Δεν γνωρίζετε πώς να εκμεταλλευτείτε επαρκώς την τεράστια δυναμική των κοινωνικών δικτύων;
Στη Seo Solution πιστεύουμε ότι το μέλλον της διαφήμισης είναι το ίντερνετ και οι νέες τεχνολογίες με 3 βασικούς άξονες:
• SEO
• Digital marketing
• Social Media
Slider

To SEO (search engine optimization) αποτελεί ένα σημαντικό τομέα για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν την καλύτερη δυνατή εμφάνισή τους στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Η επιχείρηση που θα καταφέρει καλύτερα αποτελέσματα σε αυτό τον τομέα συγκριτικά με τους ανταγωνιστές της θα έχει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και άρα περισσότερους πελάτες.

Πολλές Ελληνικές επιχειρήσεις αγνοούν ακόμα την έννοια και τις τεχνικές του SEO χάνοντας έτσι μερίδιο της αγοράς!
Slider

Το Digital Marketing (διαδικτυακό μάρκετινγκ) αποτελεί την σύγχρονη τάση στο χώρο της διαφήμισης τα τελευταία χρόνια.

Με τη χρήση κατάλληλων εργαλείων (όπως Google Adwords, Email Marketing, Facebook Ads) παρέχεται διαφήμιση σε στοχευμένο αγοραστικό κοινό με βάση συγκεκριμένα κριτήρια (γεωγραφικά, ηλικιακά κτλ).

Οι διαφημιστικές εκστρατείες στο ίντερνετ έχουν ξεπεράσει σε πολλές περιπτώσεις τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης!
Slider

Τα Social Media (κοινωνικά δίκτυα) έχουν φέρει επανάσταση στην επικοινωνία και την διαφήμιση την τελευταία δεκαετία με μεγάλο και διαρκώς αυξανόμενο αριθμό χρηστών.

Τα σημαντικότερα Social Media (όπως Facebook, Twitter,Google+,LinkedIn, Pinterest, Youtube) προσφέρουν σημαντικές δυνατότητες για διαφήμιση σε επιχειρήσεις.

Η σωστή προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών προϋποθέτει γνώσεις και εμπειρία ειδικών!
Slider

7 βασικές συμβουλές στο content marketing για το 2016

content marketingΣτη σημερινή εποχή το SEO έχει αλλάξει όχι στην βασική του φιλοσοφία, αλλά στους κανόνες υλοποίησης του. Πλέον το SEO είναι πιο προσωπικό, δυναμικό και συναρπαστικό! Οι αλλαγές είναι συνεχείς, το μόνο που παραμένει σχετικά σταθερό είναι η προσέγγιση στο content marketing. Σε αυτό το άρθρο θα επικεντρωθούμε στο επιμέρους κομμάτι του content marketing, την δημιουργία του περιεχομένου στο blog μας. Read more…

Βασικοί Όροι του Digital Marketing για Αρχάριους

digital marketingΤα τελευταία χρόνια πολλές επιχειρήσεις έχουν στρέψει την προσοχή τους στο ψηφιακό μάρκετινγκ και αυτό με τη σειρά του έχει αλλάξει κατά πολύ τον τρόπο που οι επιχειρήσεις διαφημίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Είτε αυτό πραγματοποιείται μέσω του διαδικτύου είτε μέσω smartphone, το ψηφιακό μάρκετινγκ διαφέρει σε πολλά σημεία από το παραδοσιακό. Διαφορές υπάρχουν κυρίως στα μέσα που χρησιμοποιούνται αλλά και στα εργαλεία για την προώθηση και την ανάλυση δεδομένων. Η διαφήμιση στον ψηφιακό κόσμο είναι πιο γρήγορη και αποτελεσματική εφόσον χρησιμοποιηθεί σωστά!

Read more…

SEO και AdWords: Ο κατάλληλος συνδυασμός

Ο συνηθισμένος τρόπος προώθησης ενός site από τους επαγγελματίες του Online Marketing είναι είτε μόνο η προσπάθεια βελτιστοποίησης του site (SEO) είτε μόνο διαφημιστικές καμπάνιες σε AdWords. Όμως η τακτική αυτή δεν φέρνει τα μέγιστα επιθυμητά αποτελέσματα.

Η σωστή προώθηση και διαφήμιση ενός site περιλαμβάνει συνδυασμό και του SEO και του AdWords. Η σωστή και μακροπρόθεσμη στρατηγική SEO μπορεί να φέρει αποτελέσματα για μεγάλο χρονικό διάστημα με πρώτες θέσεις σε πολλές σημαντικές φράσεις-κλειδιά φέρνοντας κίνηση στο site και βελτιώνοντας το brand name της επιχείρησης. Το SEO συγκριτικά με το AdWords είναι συνήθως αρκετά φθηνότερο και εξασφαλίζει σταθερή διαφήμιση για μεγάλο χρονικό διάστημα. Από την άλλη πλευρά το AdWords προσφέρει άμεσα αποτελέσματα με κίνηση από την πρώτη μέρα που ξεκινάει η καμπάνια. Στο Adwords πληρώνουμε είτε με το κλικ είτε με τις εμφανίσεις των διαφημίσεων στους πιθανούς πελάτες μας.

seo adwords

Read more…

Γιατί το Google+ είναι σημαντικό

To Google+ (Google plus)  έχει αναπτυχθεί ραγδαία από το 2011 -έτος δημιουργίας του- και είναι το δεύτερο μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο μετά το Facebook με 300 εκ. ενεργούς χρήστες. Παρά την ανάπτυξη που έχει αυτά τα 3 χρόνια λειτουργίας του, για πολλούς θεωρείται δύσκολο στη χρήση του, αρκετοί δεν το γνωρίζουν, άλλοι θεωρούν επαρκή άλλα κοινωνικά δίκτυα όπου είναι εγγεγραμμένοι και άλλοι δε γνωρίζουν τις πραγματικές του δυνατότητες.

Υπάρχουν πλέον πάρα πολλά κοινωνικά δίκτυα που το καθένα χρησιμοποιείται για παρόμοιους αλλά και για διαφορετικούς λόγους.

Το πλέον δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο είναι το Facebook και αφορά κυρίως τις κοινωνικές συναναστροφές ενός χρήστη. Στο Facebook μπορεί ο χρήστης να ενημερωθεί για την κοινωνική ζωή φίλων, συγγενών και συναδέλφων, να δει φωτογραφίες τους, τις δραστηριότητες τους κτλ. Το Twitter είναι στοχευμένο στη live πληροφόρηση, σχολιασμό και επικοινωνία. Για παράδειγμα σε ένα συνέδριο ένα hashtag είναι ο πιο εύκολος τρόπος επικοινωνίας του κοινού με τους ομιλητές. Το LinkedIn είναι το κατεξοχήν επαγγελματικό κοινωνικό δίκτυο. Εκεί μπορεί ο χρήστης να καταχωρήσει το βιογραφικό του, να αναζητήσει εργασία, υπαλλήλους κτλ. Το Pinterest επικεντρώνεται στις εικόνες και τις συλλογές φωτογραφιών. Κάθε χρήστης ανεβάζει ή αναδημοσιεύει (repin) φωτογραφίες τις οποίες βρίσκει ενδιαφέρουσες και θέλει να τις μοιραστεί με τους φίλους του.

Υπάρχουν φυσικά και πολλά άλλα μικρότερα κοινωνικά δίκτυα. Το ερώτημα λοιπόν που γεννιέται σε κάθε χρήστη των Social Media είναι αν του χρειάζεται πραγματικά ένα επιπρόσθετο Social Network όπως το Google+. Read more…

Προώθηση Ιστοσελίδων | Σημαντικές τεχνικές για το 2014

Η προώθηση ιστοσελίδων για την άνοδο τους στη Google και τις άλλες μηχανές αναζήτησης είναι μια δύσκολη και υποτιμημένη διαδικασία. Μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν στο SEO. Πολλά που υπόσχονται αρκετοί επιτήδειοι του χώρου είναι μαθηματικά βέβαιο ότι οδηγούν κάποια στιγμή σε τιμωρία γιατί χρησιμοποιούν Black Hat τεχνικές.

Η Google ανακοίνωσε τις τελευταίες εβδομάδες ότι θεωρεί σε πολλές περιπτώσεις την τεχνική του guest blogging ως spam. Επίσης όπως όλοι ξέρουμε εδώ και καιρό η μαζική χρησιμοποίηση μίας μεμονωμένης τεχνικής όπως directories submission ή PR submission θεωρείται spam. Παρ’ όλα αυτά η Google συνεχίζει και μετράει τα backlink που έχει η κάθε σελίδα. Δηλαδή πόσα είναι τα links από άλλες σελίδες τα οποία δείχνουν η ιστοσελίδα μας. Η αντίφαση και το ερώτημα που προκύπτει είναι προφανές. Αφού αρκετές τεχνικές link building είναι spam, πώς μπορεί ο καθένας μας να επιτύχει σωστή προώθηση της ιστοσελίδας του και να αποκτήσει περισσότερα link από μία ήδη υπάρχουσα χωρίς τον κίνδυνο να θεωρηθεί spam?

Read more…

WordPress, Joomla ή Drupal; Ποιο είναι το καλύτερο CMS για το 2014;

wordpress joomla drupalΈνα σημαντικό θέμα πριν από την κατασκευή ενός site είναι η επιλογή του κατάλληλου προγράμματος διαχείρισης περιεχομένου (CMS). Τα 3 πιο δημοφιλή, αποδεκτά και καταξιωμένα το 2014 είναι το WordPress, το Joomla και το Drupal. Μεταξύ τους υπάρχουν ομοιότητες αλλά και αρκετές διαφορές που πρέπει να ληφθούν υπόψη πριν την τελική επιλογή.

Βασικές ομοιότητες των 3 CMS είναι ότι διατίθενται δωρεάν και βασίζονται στην PHP και ΜySQL. Παρακάτω θα αναλύσουμε το καθένα από αυτά καθώς και τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα τους με στοιχεία από τις τελευταιές τους εκδόσεις.

Read more…

Βασικές τεχνικές Link Building στην μετά Hummingbird, Panda και Penguin εποχή

link building seoΤα Βacklinks που έχει το κάθε site, ήταν είναι και θα είναι, ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία για το SEO. Παρόλο που θεωρούσαν ότι πλέον θα είναι πιο σημαντικό το Authority, για τα καινούργια μικρά site και επιχειρήσεις ο αριθμός των backlinks είναι ακόμα ιδιαίτερα σημαντικός! Υπάρχουν πολλά sites που χρησιμοποιούν ακόμα και σήμερα μόνο directories και ακόμα δεν έχουν τιμωρηθεί. Βέβαια είναι πολύ σημαντικό να ακολουθούνται πάντα white hat strategies και τα directories να έχουν ένα βασικό Αuthority. Επίσης είναι ιδιαίτερα σημαντικό να ακολουθούνται ποικίλες στρατηγικές και όχι μόνο μία. Read more…

5 συμβουλές για βελτιστοποίηση ενός WordPress blog

wordpressΤο WordPress είναι η πλέον διαδεδομένη δωρεάν πλατφόρμα (Content Management System – CMS) για κατασκευή blogs και ιστοσελίδων. Σήμερα χρησιμοποιείται από 60 εκ. ιστοσελίδες παγκοσμίως. Μπορεί να εγκατασταθεί και να δουλεύει μέσα σε λίγα λεπτά χωρίς να χρειάζονται εξειδικευμένες γνώσεις από τους χρήστες του.

Παρά τα πολλά πλεονεκτήματα του σε σχέση με άλλα δημοφιλή CMS (Joomla, Drupal κτλ.) το WordPress δεν είναι βελτιστοποιημένο για τις μηχανές αναζήτησης όπως πολλοί θα πίστευαν.

 

Παρακάτω αναφέρουμε 5 σημαντικές συμβουλές για να βελτιστοποιήσουμε μια ιστοσελίδα WordPress, ώστε να βελτιώσουμε τη θέση της στις μηχανές αναζήτησης. Read more…

Η αξία των infographics για το seo

Μία εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις. ‘Ενα ρητό που έχει επαληθευτεί ουκ ολίγες φορές. Τα τελευταία χρόνια η Google έχει κάνει πολλές αναβαθμίσεις κάνοντας με αυτό τον τρόπο πιο δύσκολο το έργο όλων των συμβούλων SEO και ειδικότερα στον τομέα του off – page SEO και του linkbuilding. Έτσι κατά κοινή ομολογία ένας από τους καλύτερους τρόπους για την κατασκευή backlinks είναι το content marketing και η προώθηση καινούριου και πρωτότυπου περιεχομένου. Τι καλύτερο λοιπόν από μία ελκυστική και περιεκτική εικόνα! Σε αυτό το σημείο έχει θέση η κατασκευή ενός infographic.

Στην ουσία ένα infographic είναι η εικονική αναπαράσταση ενός κειμένου. Με αυτό τον τρόπο γίνεται πολύ πιο εύκολο και γρήγορο για τον αναγνώστη να βγάλει τα συμπεράσματα που θέλει και χρειάζεται κοιτώντας το κείμενο-εικόνα.
Read more…

Διαφήμιση στο Facebook

διαφημιση στο FacebookΤο Facebook είναι πλέον το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο με περισσότερους από 1 δις χρήστες παγκοσμίως. Στην Ελλάδα είναι το σημαντικότερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης με πάνω από 3 εκατ. χρήστες! Πολλοί χρήστες μπαίνουν παραπάνω από μία φορά τη μέρα και για μεγάλο χρονικό διάστημα. Για τους διαφημιστές λοιπόν αποτελεί κορυφαίο εργαλείο η διαφήμιση στο Facebook, καθώς όλοι οι υποψήφιοι πελάτες είναι εκεί!

 Πως εμφανίζεται η διαφήμιση στο Facebook

Οι διαφημίσεις στο Facebook εμφανίζονται στην πλαϊνή μπάρα των χρηστών, στην αρχική σελίδα στη ροή ειδήσεων (newsfeed), σε φωτογραφίες, σε likes φίλων κτλ. Το τελευταίο διάστημα το Facebook χρησιμοποιεί περισσότερο «επιθετική» πολιτική με στόχο μεγαλύτερα έσοδα και αυτό σημαίνει μεγαλύτερες ευκαιρίες για διαφήμιση.

Read more…