7 βασικές συμβουλές στο content marketing για το 2016
Στη σημερινή εποχή το SEO έχει αλλάξει όχι στην βασική του φιλοσοφία, αλλά στους κανόνες υλοποίησης του. Πλέον το SEO είναι πιο προσωπικό, δυναμικό και συναρπαστικό! Οι αλλαγές είναι συνεχείς, το μόνο που παραμένει σχετικά σταθερό είναι η προσέγγιση στο content marketing. Σε αυτό το άρθρο θα επικεντρωθούμε στο επιμέρους κομμάτι του content marketing, την δημιουργία του περιεχομένου στο blog μας. Read more…
Βασικοί Όροι του Digital Marketing για Αρχάριους
Τα τελευταία χρόνια πολλές επιχειρήσεις έχουν στρέψει την προσοχή τους στο ψηφιακό μάρκετινγκ και αυτό με τη σειρά του έχει αλλάξει κατά πολύ τον τρόπο που οι επιχειρήσεις διαφημίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
Είτε αυτό πραγματοποιείται μέσω του διαδικτύου είτε μέσω smartphone, το ψηφιακό μάρκετινγκ διαφέρει σε πολλά σημεία από το παραδοσιακό. Διαφορές υπάρχουν κυρίως στα μέσα που χρησιμοποιούνται αλλά και στα εργαλεία για την προώθηση και την ανάλυση δεδομένων. Η διαφήμιση στον ψηφιακό κόσμο είναι πιο γρήγορη και αποτελεσματική εφόσον χρησιμοποιηθεί σωστά!
SEO και AdWords: Ο κατάλληλος συνδυασμός
Ο συνηθισμένος τρόπος προώθησης ενός site από τους επαγγελματίες του Online Marketing είναι είτε μόνο η προσπάθεια βελτιστοποίησης του site (SEO) είτε μόνο διαφημιστικές καμπάνιες σε AdWords. Όμως η τακτική αυτή δεν φέρνει τα μέγιστα επιθυμητά αποτελέσματα.
Η σωστή προώθηση και διαφήμιση ενός site περιλαμβάνει συνδυασμό και του SEO και του AdWords. Η σωστή και μακροπρόθεσμη στρατηγική SEO μπορεί να φέρει αποτελέσματα για μεγάλο χρονικό διάστημα με πρώτες θέσεις σε πολλές σημαντικές φράσεις-κλειδιά φέρνοντας κίνηση στο site και βελτιώνοντας το brand name της επιχείρησης. Το SEO συγκριτικά με το AdWords είναι συνήθως αρκετά φθηνότερο και εξασφαλίζει σταθερή διαφήμιση για μεγάλο χρονικό διάστημα. Από την άλλη πλευρά το AdWords προσφέρει άμεσα αποτελέσματα με κίνηση από την πρώτη μέρα που ξεκινάει η καμπάνια. Στο Adwords πληρώνουμε είτε με το κλικ είτε με τις εμφανίσεις των διαφημίσεων στους πιθανούς πελάτες μας.
Προώθηση Ιστοσελίδων | Σημαντικές τεχνικές για το 2014
Η προώθηση ιστοσελίδων για την άνοδο τους στη Google και τις άλλες μηχανές αναζήτησης είναι μια δύσκολη και υποτιμημένη διαδικασία. Μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν στο SEO. Πολλά που υπόσχονται αρκετοί επιτήδειοι του χώρου είναι μαθηματικά βέβαιο ότι οδηγούν κάποια στιγμή σε τιμωρία γιατί χρησιμοποιούν Black Hat τεχνικές.
Η Google ανακοίνωσε τις τελευταίες εβδομάδες ότι θεωρεί σε πολλές περιπτώσεις την τεχνική του guest blogging ως spam. Επίσης όπως όλοι ξέρουμε εδώ και καιρό η μαζική χρησιμοποίηση μίας μεμονωμένης τεχνικής όπως directories submission ή PR submission θεωρείται spam. Παρ’ όλα αυτά η Google συνεχίζει και μετράει τα backlink που έχει η κάθε σελίδα. Δηλαδή πόσα είναι τα links από άλλες σελίδες τα οποία δείχνουν η ιστοσελίδα μας. Η αντίφαση και το ερώτημα που προκύπτει είναι προφανές. Αφού αρκετές τεχνικές link building είναι spam, πώς μπορεί ο καθένας μας να επιτύχει σωστή προώθηση της ιστοσελίδας του και να αποκτήσει περισσότερα link από μία ήδη υπάρχουσα χωρίς τον κίνδυνο να θεωρηθεί spam?
WordPress, Joomla ή Drupal; Ποιο είναι το καλύτερο CMS για το 2014;
Ένα σημαντικό θέμα πριν από την κατασκευή ενός site είναι η επιλογή του κατάλληλου προγράμματος διαχείρισης περιεχομένου (CMS). Τα 3 πιο δημοφιλή, αποδεκτά και καταξιωμένα το 2014 είναι το WordPress, το Joomla και το Drupal. Μεταξύ τους υπάρχουν ομοιότητες αλλά και αρκετές διαφορές που πρέπει να ληφθούν υπόψη πριν την τελική επιλογή.
Βασικές ομοιότητες των 3 CMS είναι ότι διατίθενται δωρεάν και βασίζονται στην PHP και ΜySQL. Παρακάτω θα αναλύσουμε το καθένα από αυτά καθώς και τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα τους με στοιχεία από τις τελευταιές τους εκδόσεις.
Βασικές τεχνικές Link Building στην μετά Hummingbird, Panda και Penguin εποχή
Τα Βacklinks που έχει το κάθε site, ήταν είναι και θα είναι, ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία για το SEO. Παρόλο που θεωρούσαν ότι πλέον θα είναι πιο σημαντικό το Authority, για τα καινούργια μικρά site και επιχειρήσεις ο αριθμός των backlinks είναι ακόμα ιδιαίτερα σημαντικός! Υπάρχουν πολλά sites που χρησιμοποιούν ακόμα και σήμερα μόνο directories και ακόμα δεν έχουν τιμωρηθεί. Βέβαια είναι πολύ σημαντικό να ακολουθούνται πάντα white hat strategies και τα directories να έχουν ένα βασικό Αuthority. Επίσης είναι ιδιαίτερα σημαντικό να ακολουθούνται ποικίλες στρατηγικές και όχι μόνο μία. Read more…
5 συμβουλές για βελτιστοποίηση ενός WordPress blog
Το WordPress είναι η πλέον διαδεδομένη δωρεάν πλατφόρμα (Content Management System – CMS) για κατασκευή blogs και ιστοσελίδων. Σήμερα χρησιμοποιείται από 60 εκ. ιστοσελίδες παγκοσμίως. Μπορεί να εγκατασταθεί και να δουλεύει μέσα σε λίγα λεπτά χωρίς να χρειάζονται εξειδικευμένες γνώσεις από τους χρήστες του.
Παρά τα πολλά πλεονεκτήματα του σε σχέση με άλλα δημοφιλή CMS (Joomla, Drupal κτλ.) το WordPress δεν είναι βελτιστοποιημένο για τις μηχανές αναζήτησης όπως πολλοί θα πίστευαν.
Παρακάτω αναφέρουμε 5 σημαντικές συμβουλές για να βελτιστοποιήσουμε μια ιστοσελίδα WordPress, ώστε να βελτιώσουμε τη θέση της στις μηχανές αναζήτησης. Read more…
Η αξία των infographics για το seo
Μία εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις. ‘Ενα ρητό που έχει επαληθευτεί ουκ ολίγες φορές. Τα τελευταία χρόνια η Google έχει κάνει πολλές αναβαθμίσεις κάνοντας με αυτό τον τρόπο πιο δύσκολο το έργο όλων των συμβούλων SEO και ειδικότερα στον τομέα του off – page SEO και του linkbuilding. Έτσι κατά κοινή ομολογία ένας από τους καλύτερους τρόπους για την κατασκευή backlinks είναι το content marketing και η προώθηση καινούριου και πρωτότυπου περιεχομένου. Τι καλύτερο λοιπόν από μία ελκυστική και περιεκτική εικόνα! Σε αυτό το σημείο έχει θέση η κατασκευή ενός infographic.
Στην ουσία ένα infographic είναι η εικονική αναπαράσταση ενός κειμένου. Με αυτό τον τρόπο γίνεται πολύ πιο εύκολο και γρήγορο για τον αναγνώστη να βγάλει τα συμπεράσματα που θέλει και χρειάζεται κοιτώντας το κείμενο-εικόνα.
Read more…
Διαφήμιση στο Facebook
Το Facebook είναι πλέον το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο με περισσότερους από 1 δις χρήστες παγκοσμίως. Στην Ελλάδα είναι το σημαντικότερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης με πάνω από 3 εκατ. χρήστες! Πολλοί χρήστες μπαίνουν παραπάνω από μία φορά τη μέρα και για μεγάλο χρονικό διάστημα. Για τους διαφημιστές λοιπόν αποτελεί κορυφαίο εργαλείο η διαφήμιση στο Facebook, καθώς όλοι οι υποψήφιοι πελάτες είναι εκεί!
Πως εμφανίζεται η διαφήμιση στο Facebook
Οι διαφημίσεις στο Facebook εμφανίζονται στην πλαϊνή μπάρα των χρηστών, στην αρχική σελίδα στη ροή ειδήσεων (newsfeed), σε φωτογραφίες, σε likes φίλων κτλ. Το τελευταίο διάστημα το Facebook χρησιμοποιεί περισσότερο «επιθετική» πολιτική με στόχο μεγαλύτερα έσοδα και αυτό σημαίνει μεγαλύτερες ευκαιρίες για διαφήμιση.