Υπηρεσίες SEO, Digital Marketing & Social Media 

Facebook Twitter Gplus Pinterest E-mail RSS
formats

Internet marketing στρατηγικές και τα τεστ Α/Β και MVT

Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία του internet marketing είναι η ικανότητα αφού μελετήσουμε τον τρόπο λειτουργίας της ιστοσελίδας μας, να βελτιώνουμε και να προωθούμε τη διαδικτυακή παρουσία της εταιρείας μας για την καλύτερη αξιοποίησή της από τους επισκέπτες. Όλα αυτά έχοντας πάντα κατά νου ότι πρωταρχικός σκοπός κάθε επιχείρησης στο internet είναι η αύξηση των κερδών της.

Αυτό μπορούμε να το πετύχουμε:

  •  Προσελκύοντας περισσότερη κίνηση στην ιστοσελίδα μας.
  •  Κάνοντας τους χρήστες/επισκέπτες να πραγματοποιήσουν τις επιθυμητές για μας ενέργειες ενώ βρίσκονται στο site μας.
  •  Κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των πελατών μας έτσι ώστε να επισκεφθούν ξανά την ιστοσελίδα μας.

Βασικά βήματα του internet marketing που δεν πρέπει να ξεχνάμε

σκεπτόμενος το internet marketing– να θέτουμε τους στόχους του site μας

– να αναλύουμε τα στοιχεία της ιστοσελίδας μας

– να θέτουμε μία εναλλακτική πρόταση

– να δοκιμάζουμε και να μελετάμε τα νέα δεδομένα

– και τέλος να συγκρίνουμε τις δύο λύσεις

Aρχικά πρέπει να αναλύουμε τα στατιστικά στοιχεία του site μας αφήνοντας στην άκρη το web design. Eίναι πολύ σημαντικό σε αυτό το στάδιο να χρησιμοποιούμε Google analytics σε συνδυασμό με το Webmaster Tools. Θα πρέπει φυσικά να μπορούμε να ‘’διαβάζουμε‘’ και να χρησιμοποιούμε σωστά όλα τα δεδομένα που μας προσφέρονται. Βασικό στοιχείο που χρειάζεται η πλειοψηφία των επιχειρήσεων για το σωστό σχεδιασμό και προώθηση του internet marketing, είναι ο διαχωρισμός της κίνησης που προέρχεται καθαρά από τις μηχανές αναζήτησης από την κίνηση η οποία προέρχεται από τα social media. Επίσης πρέπει να εξετάζουμε πχ. ποιες σελίδες δέχονται μεγάλο αριθμό επισκεπτών αλλά έχουν και μεγάλα ποσοστά ‘’bounce rate’’ και χρειάζονται άμεσα βελτιστοποίηση και προώθηση ώστε να αυξηθεί ο χρόνος παραμονής των επισκεπτών μας στο site μας, ποιες σελίδες επισκέπτονται αρχικά οι επισκέπτες κτλ.

Αφού εντοπίσουμε τις σελίδες οι οποίες χρειάζονται άμεσα βελτιστοποίηση και τις λέξεις κλειδιά για τις οποίες θα πρέπει να δημιουργήσουμε νέες ‘’landing pages’’, τότε αρχίζουμε την ανάλυση. Bασικές τεχνικές του internet marketing που χρησιμοποιούνται είναι:

Στην συνέχεια μελετάμε διάφορους τρόπους για τη βελτιστοποίηση και προώθηση των συγκεκριμένων ιστοσελίδων και την κατασκευή νέων ‘’landing pages’’. Τέλος κάνουμε δοκιμές και τεστ για να βρούμε την πιο αποδοτική μορφή. Oι δύο βασικές δοκιμές/τεστ που χρησιμοποιούμε είναι:

  • A/B τεστ
  • MVT τεστ

‘Ετσι μπορούμε να έχουμε μία ολοκληρωμένη άποψη για τον τρόπο λειτουργίας της ιστοσελίδας μας.

MVT και Α/Β Τεστ

Το MVT τεστ (MultiVariate Testing) χρησιμοποιείται για να ελέγξουμε στην ίδια σελίδα ίδια μεγέθη πχ. δύο διαφορετικές εικόνες, ώστε να βρούμε ποια από τις δύο είναι περισσότερο ελκυστική για τους χρήστες και μας βοηθάει να επιτύχουμε το στόχο μας. Δύο εργαλεία που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για την πραγματοποίηση του MVT τεστ είναι το Google Content Experiments και το Visual Website Optimizer (ενδελεχής ανάλυση του τεστ σε επόμενα άρθρα).

εργαλείο για internet marketing

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Το A/B τεστ χρησιμοποιείται για να ελέγξουμε δύο εντελώς διαφορετικά URL μέσα στον ίδιο ιστότοπο και δύο σελίδες με εντελώς διαφορετικό web design ώστε να βρούμε ποια είναι βελτιστοποιημένη και περισσότερο αποδοτική πχ. οι χρήστες να συμπληρώνουν μία αίτηση online. Ένα εργαλείο που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για την πραγματοποίηση του Α/Β τεστ είναι το Google Content Experiments.

Όλα τα ανωτέρω αποτελούν σημαντικά βήματα για τη βελτίωση της στρατηγικής internet marketing που ακολουθεί η επιχείρησή μας. Χωρίς αυτά βαδίζουμε κυριολεκτικά στα τυφλά!

Εάν γνωρίζετε κάποια εργαλέια ακόμα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε, σας προσκαλούμε να τα προσθέσετε στα σχόλια.

 

Written by Alexandros Stamoulis

Alexandros Stamoulis

Ο Αλέξανδρος Σταμούλης είναι επαγγελματίας σύμβουλος SEO και Digital Marketing. Σπούδασε Μαθηματικός στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και έκανε μεταπτυχιακό στο Digital Marketing στο Πανεπιστήμιο Pompeu Fabra της Ισπανίας.

Be Sociable, Share!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Home Internet marketing Internet marketing στρατηγικές και τα τεστ Α/Β και MVT