
Διαφήμιση στο Facebook
Το Facebook είναι πλέον το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο με περισσότερους από 1 δις χρήστες παγκοσμίως. Στην Ελλάδα είναι το σημαντικότερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης με πάνω από 3 εκατ. χρήστες! Πολλοί χρήστες μπαίνουν παραπάνω από μία φορά τη μέρα και για μεγάλο χρονικό διάστημα. Για τους διαφημιστές λοιπόν αποτελεί κορυφαίο εργαλείο η διαφήμιση στο Facebook, καθώς όλοι οι υποψήφιοι πελάτες είναι εκεί!
Πως εμφανίζεται η διαφήμιση στο Facebook
Οι διαφημίσεις στο Facebook εμφανίζονται στην πλαϊνή μπάρα των χρηστών, στην αρχική σελίδα στη ροή ειδήσεων (newsfeed), σε φωτογραφίες, σε likes φίλων κτλ. Το τελευταίο διάστημα το Facebook χρησιμοποιεί περισσότερο «επιθετική» πολιτική με στόχο μεγαλύτερα έσοδα και αυτό σημαίνει μεγαλύτερες ευκαιρίες για διαφήμιση.
Στόχοι της διαφήμισης στο Facebook
Οι διαφημιστικές καμπάνιες μπορούν να είναι στοχευμένες σε:
- Διαφήμιση της ιστοσελίδας,blog,forum,eshop κτλ.
- Προσέλκυση likes στη σελίδα στο Facebook
- Προώθηση συγκεκριμένης προσφοράς ή διαγωνισμού
- Διαφήμιση post της σελίδας στο Facebook (σύνδεσμο, εικόνα, βίντεο κλπ.)
Κόστος διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook
Οι διαφημίσεις στο Facebook έχουν χαμηλότερο κόστος από τις διαφημίσεις στην Google, κυρίως επειδή υπάρχει μικρότερος ανταγωνισμός. Υπάρχει η δυνατότητα καθορισμού του ημερήσιου ή συνολικού κόστους καθώς και επιλογή η χρέωση να γίνεται ανά κλικ ή ανά αριθμό εμφανίσεων.
Πλεονεκτήματα της διαφήμισης στο Facebook
To Facebook απευθύνεται σε τεράστιο κοινό και αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία διαφήμισης με συγκεκριμένα κριτήρια όπως:
- Φύλο
- Ηλικία
- Χώρα
- Μορφωτικό επίπεδο
- Οικογενειακή κατάσταση
- Ενδιαφέροντα
Υπάρχει η δυνατότητα διαφήμισης ακόμα και με βάση τα γενέθλια ενός χρήστη!
Σε επόμενο άρθρο θα αναλύσουμε διεξοδικά το στήσιμο μιας πετυχημένης διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook.
Αν σας ενδιαφέρει να αναλάβουμε την επαγγελματική σας παρουσία στο Facebook με οικονομική και αποδοτική καμπάνια μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη Seo Solution.